جنگنده های «اف 35» تغییری در موازنه قدرت ایجاد نخواهند کرد

آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : شنبه 27 آذر 1395
نظرات
 
ا17December 2016

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس به نقل از سایت رسمی مقاومت اسلامی لبنان، «بن کاسبیت» تحلیلگر سیاسی روزنامه صهیونیستی معاریو با اشاره به ورود دو فروند جنگنده اف-35 آمریکایی به پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی، خواهان عدم مبالغه در مورد توانایی این جنگنده ها از سوی رسانه های صهیونیست شد.

وی تأکید کرد: معامله ما بر سر این جنگنده مهم است، اما تاریخی نیست. نیروی هوایی را تقویت می کند، اما میزان نیروی ما را در منطقه تغییر نخواهد داد.

وی همچنین متذکر شد: «این موضوع نگران کننده ای است که هیچکس [در داخل رژیم صهیونیستی] در میان بحث هایی که بر سر این جنگنده در بین فرماندهان نیروی هوایی صورت می گرفت دستش را بالا نیاورد و نگفت: فرمانده! به نظر شما کمی در مورد توان این جنگنده مبالغه نمی شود؟!»

بن کاسبیت در بخشی دیگر از تحلیل خود با اشاره به پرداخت بیش از نیم میلیون شیکل اسرائیل بر سر هواپیمای اف-35 مدعی شد: ما که با مصر و اردن توافقنامه صلح پایدار داریم، با ترکیه مصالحه کرده ایم، سوریه که دیگر وجود ندارد (!)، لبنانی ها هم که مجهز به سلاح های ضد هوایی نیستند، پس آیا کارایی چنین سلاحی برای نبرد با ایران است؟! فکر نمیکنم زیرا حداقل تا 15 سال آینده چیزی به نام تهدید هسته ای ایران علیه ما مطرح نیست!

وی با مطرح کردن موضوع فقر گسترده در سرزمین های اشغالی اذعان کرد: درست روز قبل از رسیدن هواپیماها به پایگاه نواتیم، که تبدیل شده بود به میدان جشن و خوشحالی و سرور زیاد، گزارشی به دستمان رسید که تأکید می کرد یک سوم اهالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) از فقر رنج می برند و ما در چنین وضعی میلیون ها شیکل خرج این هواپیماها کردیم! بهترین کار این است که جشن و شادی را برای همسایگان مان بگذاریم و بر اقدامات و اندیشه هایمان متمرکز شویم.



تعداد بازدید از این مطلب: 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود